Helpt

Valerie Helpt

Je hebt een fantastisch product. Een geweldige dienst. Maar de vijver is groot en klanten weten jou niet goed te vinden. Adverteren, marketing… Je hebt er geen kaas van gegeten en ook het gevoel dat dit niet helemaal bij jou past. Je wilt vooral laten zien wie jij bent en waar je voor staat en op die manier klanten aan je binden. Jij wil vooral inspireren, motiveren, een gevoel opwekken… Maar geen idee waar je moet beginnen of hoe je jouw verhaal moet vertellen.

Een klant die een ambassadeur wordt, een fan. En vervolgens anderen over jouw product/dienst gaat vertellen.

Storytelling Coaching

Een klant die kiest voor jou, omdat jouw bedrijf exact aansluit bij de eigen waarden en visie van de klant. Omdat jij een bepaald gevoel weet te creëren waardoor jouw doelgroep zich verbonden gaat voelen in plaats van ‘gepusht’ om jouw product te kopen. Een klant die een ambassadeur wordt, een fan. En vervolgens anderen over jouw product/dienst gaat vertellen. Dat klinkt wellicht als muziek in de oren. Maar hoe doe je dat?

Ik vind het vooral belangrijk dat jij je als ondernemer kunt richten op hetgeen waar jij goed in bent: het leveren van een fantastisch product of dienst. Ik geloof er in dat wanneer jouw bedrijf haar authentieke en geloofwaardige verhaal gaat vertellen, op de juiste plek en aan het juiste publiek, je klanten op een totaal ander niveau kunt bereiken dan met pusherige verkoop en marketing. Iedereen en elk bedrijf heeft een verhaal te vertellen, je moet alleen je stem nog vinden. 

Coaching

In een 1-op-1 coachingstraject help ik je om jouw verhaal helder te krijgen zodat jij precies weet wat je te vertellen hebt én hoe.

Wat gaan we doen
  • Tijdens een intensieve Strategiedag ontdekken we jouw verhaal. 1 dag, 13 thema’s, 1 strategie, tal van verhalen.
  • Alle verhalen uit de Strategiedag worden gebundeld in een uniek en persoonlijk Merkboek dat de leidraad is van al jouw (komende) verhalen. Tegelijkertijd vormt dit Merkboek ook jouw strategie en positionering
  • Ik geef je tips welke verhalen je kunt gebruiken voor welke kanalen (bijvoorbeeld op de website, social media, blogs, etc.) en hoe je ze dan verteld. Dus welke structuur kun je aanhouden voor een verhaal, hoe breng je emoties over of hoe inspireer je mensen met jouw verhalen? In jouw persoonlijke Storytelling strategie staat hoe je jouw verhalen vertaalt naar relevante content voor je publiek. Waar je dit doet en bijvoorbeeld op welke manier.
  • ‘Hoe kan ik deze tekst beter maken?’ of ‘past dit bij mijn verhaal?’ ‘
    Ik kijk met je mee op bijvoorbeeld de teksten (of video’s) en geef daar feedback, tips en aanwijzingen op. Maar ik kan ook voor je schrijven. Bijvoorbeeld het herschrijven van je website, of brieven die je kunt sturen naar andere groothandels om mee samen te werken.

Benieuwd of jij ook een boeiend verhaal te vertellen hebt? (Spoiler: JA!)
Neem dan vrijblijvend contact met me op. Dan bespreken we onder een (digitaal) kopje koffie de mogelijkheden.

Online training

Je wilt laten zien wie je bent. Waar je voor staat. Wat je te bieden hebt. Helemaal gaan staan voor het verhaal áchter jouw bedrijf.
Jouw verhaal ownen en zichtbaarder worden.
Ben je er klaar voor een grotere versie van jezelf te worden?

Dan is ‘Vind je Stem‘ hét programma voor jou!